20 Kasım 2013 Çarşamba

TOKİ Okul Yapmaya Devam Ediyor


Toplu konut idaresi, bir çok alanda inşaatlar yapmaya devam ediyor. Eğitim altyapısını güçlendirmek için okullar da yapan TOKİ, şu ana kadar binin üzerinde okul inşaatı yapmış bulunuyor. Bu okullar arasında ilköğretim, ortaöğretim ve üniversite binaları yer alıyor.


Şu ana kadar binin üzerinde okul yaptığı belirlenen TOKİ, yeni dönemde de okul inşaatlarına devam ediyor. Eğitim altyapısını daha kaliteli bir hale sokmak için durmadan çalışan TOKİ, yeni yılda yapacağı okullarla birlikte şimdiye kadar yaptığı okul sayısını ikiye katlamayı hedefliyor.


Ayrıca TOKİ, kredi ve yurtlar kurumu ile ortaklaşa yürüttüğü projelerle, Türkiye genelinde bir çok yüksek öğretim yurtu inşaa etti. Yetkililerin yaptığı açıklamalara göre bu yapılan yurt sayılarıda yetersiz görülüyor. TOKİ’nin önümüzde ki yıllarda okul inşaatının yanı sıra yurt inşaatlarına da devam etmesi bekleniyor.

Hiç yorum yok: