20 Kasım 2013 Çarşamba

Öğrencilere Süt Dağıtma Projesi Devam Ediyor


Geçen sene uygulamaya geçirilen ilköğretim öğrencilerine süt dağıtma projesi bu yılda devam ediyor. İçinde bulunduğumuz eğitim öğretim yılının ikinci döneminde tekrar hayata geçirilecek projede, anaokulu ve ilköğretim öğrencilerine haftada 3 gün süt dağıtılacağı açıklandı.

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın desteklediği projede çocukların süt içme alışkanlığı kazanması için böyle bir uygulama devreye sokuldu. Gelişim çağında ki çocukların süt içmeleri beslenmeleri açısından çok önemli. Süt, çocukların kemik yapılarını daha sağlam geliştirmeye yardımcı oluyor.


Proje kapsamında, anaokulu ve ilköğretim öğrencilerine pazartesi, salı ve cuma olmak üzere haftada üç gün süt dağıtılacak. Dağıtılan sütler uzun ömürlü süt olup, 200 ml ambalajlarda verilecek. Süte karşı alerjisi olan öğrenciler öğretmenler ve ailelerin yardımıyla tespit edilecek. 

Hiç yorum yok: